Loading...

Kundecases

ViKING Commerce handles 12 million transactions from 12,000 registers in more than 2,500 shops
Home / Kundecases

Carl's Jr.

Carl’s Jr. i Danmark fik ny point-of-sale løsning, der nemt og fleksibelt integrerer med SAP.

MENY

MENY vil kende deres kunder bedre, så de kan imødekomme dem og fastholde dem som kunder.

Føtex

Dansk Supermarked er klar med den første MobilePay-løsning.

BAUHAUS

Gør livet lettere med effektiv håndtering af forsendelse og returvarer.

Der har altid været forskel på kunderne og deres indkøbsvaner, men vi har ikke kendt dem før, det gør vi nu, og derfor kan vi anerkende dem via individuel service, der svarer til, hvem de er, og hvor værdifulde de er for os.
Lasse Gubbertsen, loyality & online manager, Dagrofa

Vi har store forventninger til, at omni channel POS løsningen fra Bording data vil være med til at fuldende den samlede IT understøttelse til vores Omni channel strategi, hvor Club Matas er omdrejningspunktet. I den sammenhæng er det vigtigt for os med en partner vi forventer forstår denne ambition og som vi tror vil kunne udvikle løsningen sammen med os i et retail marked i rivende udvikling
Thomas Grane, CIO, Matas

Bording Data er en værdifuld samarbejdspartner, som vi ved hvad står for, også når der opstår hastesager. Vi er yderst tilfredse med hele forløbet omkring POS-systemet til Carl’s Jr. og den efterfølgende supportmodel for løsningen.

Jens Freiberg, Group Director, IT Business Support, Dansk Supermarked

Udvalgte kunder Bliver du vores næste glade kunde?

Hvad er dine udfordringer? Find ud af hvordan ViKING Commerce kan hjælpe din forretning.