Loading...

Retail Operations

ViKING Commerce connects all parts to one business logic
Home / Retail Operations

Kundernes lokale efterspørgsel varierer, udvidede åbningstider skaber nye mønstre i tilstrømningen af kunder, og butikken eller kæden vil gerne være hurtigere og dygtigere til at tilpasse sig. Ændret bemanding og nye arbejdsgange i butikken afgør, om du får mest muligt ud af ressourcerne, og det understøtter vi med ViKING Commerce.

Personalet i butikken kan nemt håndtere daglige processer som prisreguleringer, statusoptællinger og generel overvågning af systemerne – helt ude fra butiksgulvet. De ser direkte på en brugervenlig grænseflade med adgang til varekataloget, kampagner og priser. Butikschefen får direkte adgang til bl.a. salgsstatistikker, lageromsætning og lagerstatus, rapporter om bruttoavance og fuldt overblik over alle enheder i butikken, som er forbundet med ViKING Commerce. Det giver overblik til hurtigt at agere på udsving og korrigere en uheldig udvikling.

  • Nemt at håndtere prisreguleringer, statusoptællinger og generel overvågning af systemerne
  • Butikspersonalet ser direkte på en brugervenlig grænseflade med adgang til varekataloget, kampagner og priser
  • Butikschefen har direkte adgang til bl.a. salgsstatistikker, lageromsætning- og status, rapport om bruttoavancer mm.

Dashboard Få alle relevante data præsenteret på et overskueligt dashboard.

Integration til ERP-systemer Få information direkte i din ERP-løsning.

Cash management-systemer Gør betalingerne smidige.

Interesseret? Hør mere og find ud af om ViKING Commerce er noget for dig. SKRIV TIL OS