Loading...

Software Support & Hotline

Bording Data er virksomheden bag omnichannel butiksløsningen, ViKING Commerce. I Bording Data har vi en række konsulenter og udviklere, som står parate til at hjælpe vores kunder.

I menuen kan du finde information om åbningstider, procedurer og teknisk service. Hvis du skulle have spørgsmål omkring supporten og/eller ViKING Commerce er du meget velkommen til at skrive eller ringe til os.

ViKING Hotline support er åben alle hverdage kl. 8.00 – 16.00
Det er dog muligt at komme i kontakt med ViKING Hotline alle dage: kl. 6.30 – 23.00 (vagt uden for normal åbningstid).
Direkte kontakt til ViKING Hotline: +45 8030 1700

Kunder kan kontakte ViKING Hotline inden for den dækningsperiode, der er aftalt i deres Hotlineaftale.
ViKING Hotline registrerer og behandler opkaldet med det samme. Sker opkaldet uden for Bording Datas normale arbejdstid, modtager en vagtcentral opkaldet. Vagtcentralen videregiver dernæst opkaldet til de medarbejdere, der har ViKING-vagten.
ViKING Hotline behandler alle opkald, så snart de indløber. I spidsbelastningsperioder vil en prioritering af opkaldene dog forekomme.

ViKING Commerce teknisk service leveres af vores samarbejdspartnere Fujitsu Siemens, IBM og NCR.